הכנה לפסח בעסקים קטנים
תכנון מקדים: הצבת יעדים ודרכי פעולה להשגתם.
פרסום: אם העסק שלכם אמור ליהנות מגידול או שיא במכירות לקראת או במהלך פסח, בהחלט מומלץ לפרסם. אם לחלופין הפסח אינו החג שלכם, אל תנסו "לחלוב" מכירות. זה לא יעבוד!
מבצעים בפסח? בהחלט כן! אם פסח הוא החג שלכם, הציעו מבצע כדי למקסם אותן.
אילו מבצעים? רצוי מאוד שהמבצע שאתם מציעים יהיה קשור למהות העסק שלכם, לדוגמה: מרכז יופי יציע טיפולי יופי במחיר מוזל לקראת החג, מרפאה וטרינרית תציע ניקוי שיניים לחיות המחמד בהנחת מחיר, וכדומה.
מה לגביי היערכות נכונה מבחינת כוח אדם בתקופת החג? בעסקים בהם צפויות מכירות מוגברות, רצוי לגייס כוח אדם שיתמודד עם העומס
ויש עסקים שמומלץ להם פשוט לנוח.
שימו לב: פעילותם של
עסקים קטנים רבים אינה קשורה לחג הפסח, כגון מטפלים זוגיים, יועצי שינה, מאמנים אישיים, סטודיו ליוגה, צלמים ועוד.
בהצלחה!
בחזרה לדף הקודם