כלים שימושיים לעסקים קטנים

הכנה לפסח בעסקים קטנים

חג הפסח והחופשה הארוכה המתלווה אליו מחייבים התייחסות מיוחדת של עסקים רבים, עבורם החג הנו משמעותי. לפניכם כמה נושאים חשובים להתכוננות נכונה לפסח:

קרא עוד >>

מי הזמין שיפור שירות בעסקי מזון?

מאת: חנה שמשי

כתבה זו מיועדת לבעלי עסקי המזון וכן לכל מי שסועד במסעדות. הפעם ברצוני לתת טיפים לבעלי מסעדות ובתי קפה במטרה לשפר את השירות:

קרא עוד >>

13 תובנות וטיפים לשווק העסק הקטן באמצעות גוגל אדוורדס

מאת: חנה שמשי

למרבית העסקים הקטנים היום יש כבר אתר אינטרנט. לעיתים כשהם מגיעים אלי ואנו מתחילים בתהליך הייעוץ והליווי, אנו מחליטים לשפר את האתר. כשאתר האינטרנט של העסק הקטן "ראוי", הצעד הבא עליו אני ממליצה הינו קידום האתר בגוגל אדוורדס.

קרא עוד >>

טיפים ושיקולים להקמת אתר וקידומו

מאת: חנה שמשי

כמעט כל אחד מהעסקים הקטנים אותם אני מלווה מתמודד עם הצורך להקים אתר, לתחזקו או לקדמו ולשווקו באינטרנט. כתבה זו נועדה להציג שיקולים עיקריים וטיפים מעשיים בהקשר הקמת האתר וקידומו

קרא עוד >>

7 טיפים לעסקים חדשים

מאת: חנה שמשי

כמחצית מהעסקים הקטנים אותם אני מלווה הינם עסקים חדשים. מידי יום אני פוגשת יזמים חדשים בעלי מומחיות או רקע בתחום המקצועי שבו הם מתחילים לפעול...

קרא עוד >>

עסק משפחתי – יתרונות, חסרונות וטיפים להצלחה

מאת: חנה שמשי

עסקים משפחתיים שכיחים למדי בקרב העסקים הקטנים ויש להם חסרונות לא מעטים, אך בהחלט גם כמה יתרונות. בכתבה זאת אתחיל בהצגת היתרונות, אמשיך בחסרונות השכיחים ואסיים בהמלצות כיצד להתמודד עם הצדדים הפחות חיוביים

קרא עוד >>

גיוס עובדים לעסק הקטן בשמונה צעדים

מאת: חנה שמשי

עסקים קטנים מתמודדים עם גיוס עובדים כחלק מתהליך הצמיחה שלהם. ככל שהפעילות גדלה, עולה הצורך בהרחבת מצבת העובדים. להחלטה אם לגייס עובד חדש ולתהליך המיון וההשמה שלו, יש משמעויות עסקיות הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט האנושי.

קרא עוד >>

האם אני יכול לקבל יותר מרואה החשבון שלי? 5 שאלות שכל בעל עסק קטן צריך לשאול עצמו

מאת: חנה שמשי
מרבית העסקים הקטנים נעזרים בשירותיו של רואה חשבון. אני פוגשת לא מעט לקוחות שאומרים לי שהם לא מרוצים אבל נשארים, אם מתוך הרגל, היעדר ידע לגבי מה אני יכול לבקש מרואה החשבון שלי, תפיסה שהמעבר הינו תהליך מורכב ומסובך או אפילו לעיתים מתוך חשש.

קרא עוד >>

מחירים ופסיכולוגיה של עסקים קטנים

מאת: חנה שמשי

מחירים הם נושא מהותי וחשוב בכל עסק. מדובר בנושא מורכב ורב ממדי. מצד אחד המחיר שייך לעולם המדעי המדויק, ומצד שני קשור במידה רבה בפסיכולוגיה, בתפישות ובעולמות תוכן שאינם מדעיים מובהקים.

קרא עוד >>

איך משלבים בין המחויבויות לעסק עצמאי לאימהות צעירה?

מאת: חנה שמשי

במהלך שנות הפעילות שלי בתחום הייעוץ והליווי של עסקים קטנים, פגשתי לא מעט נשים צעירות שהחליטו לאחר לידת הילד הראשון או השני לא לחזור לעבודתן המקצועית כשכירות, אלא להקים עסק עצמאי .

קרא עוד >>

כנסים ותערוכות מקצועיים- האם כדאי להשתתף? איך להיערך?

מאת: חנה שמשי

בכתבה זו אציג שיקולים עיקריים אשר על בעל עסק קטן לשקול לפני החלטה על השתתפות בכנס או בתערוכה. בהמשך אציג טיפים כיצד להיערך לפני ובמהלך האירוע כדי להשיא את התועלות מההשתתפות בו.

קרא עוד >>

היום יותר מתמיד- שמרו על הלקוחות שלכם

מאת: חנה שמשי

בימים אלו, מומלץ לכל עסק קטן להתמקד בשימור הלקוחות שלו. שימור לקוח משמעותו בנייה וביסוס הקשר עימו, הן בהיבט העסקי והן בהיבט האישי. אלו מגדילים את שביעות הרצון של הלקוח.

קרא עוד >>

האם ימליצו על העסק שלי?

מאת: חנה שמשי

משאת נפשו של כל בעל עסק הינה לקוחות חדשים המגיעים בעקבות המלצות של לקוחות ותיקים. מבחנו של עסק ותיק הינו היקף הלקוחות המגיעים "מפה לאוזן". ריכזתי עבור קוראי, בעלי העסקים הקטנים - הקיימים והחדשים כמה תובנות וטיפים בנושא המלצות לקוחות כמנוף עסקי:

קרא עוד >>

6 טיפים לסידור החנות ונקודת המכירה

מאת: חנה שמשי

לסידור נקודת המכירה השפעה ישירה על ההכנסות והרווח שלה. מחקרים שנעשו בתחום, מייחסים לסידור נכון של החנות והמדף יכולת להעלות בעד 50% את המכירות בשטח המדף הנתון.

קרא עוד >>

טלמרקטינג- טיפים לעסקים קטנים

מאת: חנה שמשי

טלמרקטינג כשיטת שיווק ישיר מהווה פתרון מצוין לעסקים קטנים רבים. קבצתי עבורכם טיפים והנחיות לביצוע אפקטיבי של הפעילות

קרא עוד >>

איסוף מידע מהותי לעסקים קטנים

מאת: חנה שמשי

לחברות גדולות משאבים ניכרים המיועדים לאיסוף מידע. לפני קבלת החלטות מהותיות, הן עורכות מחקרי שוק, סקרים טלפוניים, קבוצות מיקוד, אוספות או רוכשות מידע ממאגרים בחו"ל וכדומה

קרא עוד >>

אפשר לסמוך עלי- זו התחושה שעלי כבעלת עסק לתת ללקוחות שלי

מאת: חנה שמשי

אפשר לסמוך עלי! תחושה זו שאנו נותנים ללקוח, מסייעת לשימור הקשר עימו לטווח הארוך. דרישה זו אינה טריוויאלית כלל ועיקר, ובמקרים רבים בעלי עסקים אינם נותנים ללקוחותיהם תחושה זו באופן מלא.

קרא עוד >>

החופש לשווק את העסק שלך- איך עושים זאת?

מאת: חנה שמשי 
אני פוגשת לעתים בעלי עסקים- גברים ונשים במידה דומה, המשתפים אותי בתחושת חוסר הביטחון שלהם בכל פעם שעליהם לשווק את העסק.

קרא עוד >>

7 סיבות למה להתקין גוגל אנליטיקס באתר שלכם

גוגל אנליטיקס, כשמו כן הוא, מבצע ניתוח מקצועי של הפעילות באינטרנט. השיווק באינטרנט הפך מזמן לזרוע שיווקית עיקרית עבור העסק הקטן וגוגל אנליטיקס מהווה בו נדבך חשוב. אציג 7 סיבות שבשלן חשוב, להערכתי, להתקין את הכלי , לנתח ולהשתמש בו

קרא עוד >>

שימור לקוחות קיימים קודם לגיוס חדשים

מאת: חנה שמשי

לעיתים קרובות אני פוגשת בעלי עסקים קטנים ותיקים המבקשים לפתח את העסק שלהם באמצעות גיוס לקוחות חדשים ופונים אליי על מנת לקבל ייעוץ וליווי בנושא. בדרך כלל אני מעודדת את בעלי העסקים הללו לעשות סוויטש בחשיבה

קרא עוד >>
מציג תוצאות 1 - 20 מתוך 36
<< לדף הקודם 1 2 לדף הבא >>